Aselinannesi0655 Noname987 Ben de öyle diyordum herkes uyur benimki uyumaz diyordum herkes memeyi bırakır bizimki asla memesiz uyumaz diyordum ama inanın öyle oluyor rutinlere binince o kadar çabuk alışıyorlar ki diyorum ya dokuz aylıktı eğitim aldığımızda şu an 3:30 yaşında ve aynı rutinlere yatma yapmadan uyumuyor
Noname987 Aselinannesi0655 Ya ama mesela gece çok sık uyanıyor ve meme istiyor vermeyim diyorum birinde denedim vermedim ayağıma aldım sallayın diye tekmeler atıyor bana kendini geri atıyor ben vermedikçe ağlamanın seviyesini yükseltti falan verdim bende öyle yaptığı için. Yani İstediği olmadıkça daha da hırçınlaşan bir bebek o yüzden eğitimi başarabilir miyiz emin değilim
UrbanMom Kams ben ücretli danışmanlık almadım internetten kendim araştırdım verdim bu arada emmeyi bıraktıktan sonra yaptım çünkü meme dışında uyumuyordu mecbur kaldım. İyi ki vermişim şimdi besigine bırakırım biraz ağlar hiç ses etmem kendisi uyur. Ataklarda hatta sünnette bile bozulmadı
nrtlc kafamdakifazlalik merhaba 7.5 aylik suan aliyorum, gulnazik hanimdan, kendi yontemiyle karisik aslinda, aglatma yok ama
nazalex nrtlc bende görüşmüştüm onunla merak ettim açıkcası uzun sürüyor baya onunki sanırım. Ben melek uyukuda burcu hndan almıştım
nrtlc Kams oyunla gezdirmeyle dayaniyor uykuya gecisin uzun olmasinin sebebi de olabilir ½ gun deneseniz mi? Bizim de zor oluyordu suan daha iyi, kucakta ayakta pispis veya memede uyuyor cogunluk meme
Kams Noname987 sizinle aynı fikirdeyim ama sanıyorum ki bu işler ilk önce uyku saatlerini düzenleyerek gece sık uyanmaları azaltmakla başlıyor daha sonraki alışkanlık uyanmalarını da muhtemelen rüya önü vs diyerek veya farklı şekillerde farklı desteklerle uyutarak sonlandırmış oluyoruz çok araştırdım muhtemelen bu şekilde yani bizim bir anda gece beslenmesini keselim de uyusun mantığı doğru bir yaklaşım değil çünkü zaten meme için uyanmıyor da olabilir yani gündüz uykusunu almıyor almadığı için ve fazla uyuduğu için gündüz gece ondan dolayı sık uyanıyor ve biz her uyanmasını da memesiz uyutmaya çalışırken çok daha fazla yıpranıyoruz o yüzden uyku düzenleyici uyku danışmanlarından almakta fayda olduğunu düşünüyorum onlar çünkü ilk önce rutin uyku saatlerini bby göre belirleyerek geceyi düzeltiyor ve sonrasındaki alışkanlık uyanmalar içinde birkaç yanma içinde mücadele etmek kolay oluyor bizim açımızdan da
Aselinannesi0655 Noname987 benim kızım da öyleydi tam bir gecede 18 kez uyanan bir bebekti artık üç gün boyunca bir not tutturuyor eğitmen bir gecede 18 kez uyanan bir bebekti yani yatırıyordum meme ağzından çektiğim an uyanıyordu ve biz başardık yani 3:30 yıl oldu küçücüktü eğitim aldığımızda dokuz aylıktı
Noname987 Kams Bizim uyku saatlerimiz düzenli aslında suan yaşına girecek bebekliğinden beri hep önem vermişimdir dışarı bile çıkmazdım uyuyacak diye. Ama derine dalamıyor sanki gündüz de aynı şekilde çok sık uyanıyor geri uyumak istiyor onu da sürekli sallayarak yapıyorum bazen de emzirerek öyle öyle uzatıyorum gündüz uykusunu. siz kimden almayı düşünüyorsunuz peki eğitimi
Noname987 Aselinannesi0655 Umarım biz de başarırız, benim oğlum da bir yaşına girecek bu ayın sonunda.
nrtlc nazalex evet 2 aya kadar veriyor o yuzden de istedim ben, diger cogu cok acele geldi. Seyhan hanimi istiyodum en cok ama o lokasyon degisikligi onermiyor egitimde. Biz de yaz surekli yazlik tatil falan var, Gulnazik hnm okledi onla basladik
bernnaa kafamdakifazlalik yatağı sallanan 3. Salla 10 sallama ( bu kez sallamaya alışmasın diye ) elim üstünde pış pış sesiyle az ağlaya ağlaya 2 günde alıştı maşallah şimdi nazar değmesinde uyanır durur 😂uyku saati gelince yatağa bırakıyorum sadece kendi uyuyor bir çığlık atıyor önce sonra atıveriyor kendini lap diye yatağın ortası göçmüş o yüzden
bernnaa kafamdakifazlalik instagramdaki bir çok hesaptan bilgi topladım Derinden uyku , uyku kovanı daha bir sürü hatırlamıyorum
Noname987 Aselinannesi0655 12. Ayda aşısı var korkuyorum şimdi eğitim alıp aşıdan sonra bozulur diye ya, her aşıdan sonra huy değiştiriyor cünkü
bernnaa zumzum35 eğitimlerde hem uyku eğitimi hemde oda ayırmak için 5. Ay demişlerdi 4. Ayda ataklar çok olduğu için bende 5 te ayırdım 10ay15 günlük şuan bizim yanımızda hayatta yatamaz uyanıp durur rahat edemez
dodu0207 Kams ben aldım ve sonuctan cok memnunum. Ama bence sizde verebilirsiniz. Eğitmen sadece sunu yap bunu yap diyor. İş yine sizde bitiyor. Onun fonksiyonu sadece sözlü önemli olan eylem zaten 😂
bernnaa Kams öyle her saat emmek istemiyor işte çünkü emme saatleri de var mesela bizim geçen ay 23.30 da emme diğeri 03.30 du gece sadece 1 kere kalkıyordum yani şimdi 00.30-07.00 gece kalkmıyorum tabi kilosu falan ayına denkse gece beslemesini öyle kesin doktorunuza danışın. Diş dönemide dolayısıyla bu rutinin dışına çıktı mı hemen belli oluyor senden ayrılmak istemiyor emmek istiyor 1-2 gece idare ediyorsun 3. Gece normale dönüyor