Deletedmom_215 Kuzeytooooo 11 kesinlikle almayın 5-6 sene önce çıkmış bir telefon yakında güncelleme falanda gelmez. iPhone alcaksaniz daha üst modelere bakın. Diğer dediğiniz telefon hakkındada bilgim yok🙂↔️
Kuzeytooooo usenmedimyaptimbirvelet ay çok pardon bizde 11 var da yanlış yazdım ondan 13 dicektim aslında
Tusa_ Kuzeytooooo iphonenin üstüne tanımam 6s plusum vardı 6 buçuk sene kullandım hala daha da kullanırdım da 14 pro max aldım 6da hala duruyor valla uzun süreli kullanımda samsung çok kötü