azraklkn Kuzeytooooo s 24 esim kullaniyor çok güzel bi telefon ozellikleri kalitesi falan bende s 21 kullanıyorum
Kuzeytooooo usenmedimyaptimbirvelet ay çok pardon bizde 11 var da yanlış yazdım ondan 13 dicektim aslında
Happybaby06 GezginPaNDa öyle deme iPhone kullananlarda başka markaya geçemiyor not:iPhone yok benim😂😂
ArvenMom GezginPaNDa samsung ve apple aynı işlemciyi kullanıyorlar sadece birisi android birisi ios kamera lensleri bile aynı yerden çıkıyor ☺️ - dip not eşim apple çalışıyor her iki telefonunda içeriğini biliyorum 🫶🏼
Happybaby06 GezginPaNDa çocuktan sonra aradığım teknik özellik kamera güzel çalışsın birde alo diyebileyim çok pahalı birsey almam kac kere cocukla ilgilenirken düşürdüm büyüsün o zaman
ArvenMom Kuzeytooooo 11 son güncelleme alıcak apple düşünüyorsan 16 çıkıcak bekle ama samsung diyorsan s24 ultra
GezginPaNDa ArvenMom kamera lensleri arasında ufak tefek farklar var, Elmas oranı vs gibi. Apple gizlilik konusunda çok daha gelişmiş olsa da fotoğraf çekecek anneler için Samsun’un kamerası çok daha başarılı.
GezginPaNDa Happybaby06 fotoğraf çekimi konusunda kesinlikle ve kesinlikle Samsung . gizli bilgileriniz varsa Telefonunuzda ve çalınmasından korkuyorsanız Apple
_Goktugunannesi__ Kuzeytooooo s24 kaynanam kullanıyor efsane telefon fotoğraf kalitesi falan iphone 12 de eşim aldı 1 hafta zor kullandı değiştirdi tabi ikinci eldi pil yüzdesi 92 idi ama çok çabuk şarj olup çok çabuk bitiyordu yani iphonelerün şarj sorunları çok fazla maalesef
ArvenMom GezginPaNDa aslında fotoğraf açısından apple daha iyi ama apple gizlilik olarak çok üst düzey ama samsung daha esnek ne kadar bir çok ortak noktw da olsa fiyat açısından samsung daha iyi geliyor insanlara
yagmurkokusu_ Kuzeytooooo 11 biraz eskidi başka markası olsa apple derdim. S24 ü okuduğum kadarıyla kullanmadığım için birşey diyemiyorum.