karbeyaz ah bi diyebilsem sanki hic aklımdan cıkmıyor sanki yürürken bile tuvaletim varmıs gibi veya yemek yerken beni rahatsız etme .olmek istiyorum dedm resmen yapamıcam dedim kendime zarar verıyorum biliyorum cocuklarımı dusunuyorum bir tek.doktor birsey cıksa coktan cıkmıstı dedi gaita testi bile hersryi yaptırdım