betus52 crybaby ama kolonoskopinim sonucunu degıstirmes dimi.yani tekrar bakılmasına gerek var mı die
Caglab betus52 tbikide gerekmiyor daha yeni bakılmış, bağırsaklar falanda yer değiştirilmiyor. Sizde olan durum muhtemelen irritabl bağırsak sendromu, yediklerinize dikkat edin paketli gıda tüketmeyin. Çölyak yönünden araştırıldınızmı gluten alerjisi
betus52 crybaby doktora gittim senin bşreeyin yok psikiyatri gitmen lazım dedi.yeni bakılmıs hersey temiz dedi.
betus52 Caglab bugun doktora gittim gastroloji doktoruna gittim.karın agrısı gecmicek dedi ilacı da yok dedi.psikiyatriye girmem lazım dedi.yenı bakılmıs ve birseyin yok dedi.gastroloji genel cerrak tıpın senin icin yapıcagı yok yani dedi.ikinci beyin die bir kirao gösterdi bu istw senin rahatsızlıb dedi
Caglab betus52 terbiyesiz sert bi elestiri yapmıs daha yumuşak anlayışlı konusabilirdi kimin kendi hayatında nelere göğüs gerdigini kimse bilemez. Biseyin yok canım biraz bu duruma sağlık anksiyetesi deniyor kendini rahatlat birseyim yok de öyle düşün ki yok baktırmıssın
betus52 Caglab doktor iste benim icin önemli ama o birsey yok diyip beni gönderdi tamam o da haklı gecen sene eylülde hem endoskopi tapıldı bana hem kolonoskopi.birseyım yok demek istiyor.bu arada cöltak endoskopide mi belli olıyor
betus52 Caglab evet saglık anksiyetsi dedi bugunde gittim genel cerraha neden bole ishal gibi oluyırum dedim sürekli tuvaletim varmıs gibi gihissediyoeum yemek yedikten sonra dedim.yardım al biraz dedi.yeni baktık cunkü gaita falan da baktı gizli kana temiz cıktı.psikiyatriye de gittim yardım alıcam yoksa fena haldeyim
karbeyaz betus52 canım tüm yazdıklarını okudum da aynı bensin 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️bende aynıyım kötü birley olunca vucudumda küçük bi ağrı olsun kafama takıp karnım ağrıyor direk lavıbaya gidiyorum normalde kabızım hep ama öyle bişeyi kafaya takıp panik olunca direk ishal gibi oluyorum karnıma ağrılar giriyor bende de panik atak kaygı bozukluğu var ilaç kullanamıyorum 4 aylık oğlum var öncekine göre bebeğim olduktan sonra daha iyiyim ama en ufak birşeyim olunca kötü düşünüp panik atak oluyorum karnıma ağrılar giriyor normal ama bizim için zor işte başetmemiz lazım kendi elimizden aslında ama Allah yardımcımız olsun 🙏😢
betus52 karbeyaz amin canım.derler ya bubu ceken bilir die.cogu kişi betül yapma birseyin yok diyor ama ben birseyim var die aglıyorum panik yapıyorum.doktorlarsan cıkmıyorum kolonoskopi bile oldum bırsey yok doktor huzursuz bagırsak sendromu ama dyorum ki nie gecmiyor bu karın agrısı ishal okucam die yemek yemekten korkuyırum
karbeyaz betus52 aynı işte canım bende gittim baya doktora bende de vücudumda gezen bir ağrı var ölcem diye korkuyordum 🤦🏻♀️ herşeyim temiz çıktı psikiyatriye gittim en son oda yaygın kaygı bozukluğu panik atak dddi 🤦🏻♀️korkma sende ben az çok alıştım sende birşeyşö yok iyiyim de kötü düşünme 🤦🏻♀️🙏
betus52 karbeyaz ah bi diyebilsem sanki hic aklımdan cıkmıyor sanki yürürken bile tuvaletim varmıs gibi veya yemek yerken beni rahatsız etme .olmek istiyorum dedm resmen yapamıcam dedim kendime zarar verıyorum biliyorum cocuklarımı dusunuyorum bir tek.doktor birsey cıksa coktan cıkmıstı dedi gaita testi bile hersryi yaptırdım