bisenakillisinzaten mysozclk ya sanki sol tarafa doğru hafif bı şişlik var gibi evet dokundugumda sis gibi
mematiii bisenakillisinzaten bana normal gözüktü kafa yapısı öyle olabilir.Bıngıldağo dokunduğunda sert mi peki?
bisenakillisinzaten mematiii yok goturmedim ya bı sey olsa sağlık ocağında derlerdi diye düşünüyorum sanırım ben biraz evham yaptım