umyadn biricik2602 Allahim bazı doktorlara gerçekten vicdan versin sanki kendi cebinden çıkıyor test paraları 2 dk hasta bakmaya usenir hala geldiler özel desen ateş pahası yazık günah kadını üzmeye ne hakkı var ya ben olsam susmazdim iyi sabretmissiniz
Ecem__ @“biricik2602”#p32355181cok yuksek olmasi lazim gorunmesi icin benki baya yuksekti beta hatta ikimiz mi dedik baktik tek keseymis
biricik2602 Kubradt gerizekalı bugün arkadaşın bir tanesi de doktoru olmadığı için gitmek zorunda kalmış sen düşük yaparsın kese küçük demiş daha önce iki düşüğü oldu kız hâlâ ağlıyor