biricik2602 11358.6 (5-6 haftalık hamileydim)değerle kese vardı bebek yoktu. Benden 17 gün sonra doğum yapan arkadaşımın ise kesesi görülmüyordu. Sizi azarlayan doktoru şikayet edin bakalım bir daha yapabiliyor mu. Kanıta falan ihtiyacınız yok tavrından dolayı saatine kadar şikayet edebilirsiniz