canimanne06 canım çevren yoktur belki diye güvendiğin komşu baksın dedim komşuda gelip sus gibi oturmucak tabikide komşu olarak bakmıyorum eğer çocuğuma bakacaksa parasını vericeksem bakıcı olarak bakıyorum ve öyle ben onu oturması için çocuğuma baktirmiyorum oyun oynucak parka götürecek işte etkkinlikler yapacak, vs eğer kreş hakkında guvenmiyorsan yada kafanda soru işareti kaldıysa diye dedim yukarda da yazdım sadece oyun kreşleri var orayada götürebilirsin eğer bakıcı olursa hafta sonu olur yada işte bakıcısı alır götürür ben fikrikmi söyledim sen kendi çocuğunu da öbürünü kendin bilirsin,