Eslemsi_04 Deletedmom_117 türk telekom kullanıyorum cekim sıkıntısı yok fiyat olarak 40 gb her yöne 2bin dk şebeke içi sınırsız 250 sms 375 tl ödüyorum faturalı
Sevde123 Deletedmom_117 ben çok uzun zamandır hiç operatör değiştirmedim sadece bildiğim kadarı ile şuan siz oldğnz hatta faturalıysanız cayma bedeli ödeyebilirsinz geçeceğinz operatörde de alacağnz paketi ödersinz