Deletedmom_117 Kizlar kulanna vardır illaki cekimmi nasıl acaba koydeyiz biz Kullanımında sorun olur mu Şuan Vodafone kullanıyorum baiz yerlerde çekmiyor ve çok fazla alıyor 🙄🙄 düşük tarifeye gecirtmiyor 400 TL ye yakın alıyor Ayda
Kuzularinanasi Deletedmom_117 turkcell den turk telekoma gectim.köy okulunda calisiyrm turkcell bile bazen cekmiyordu.acayipta pahalandi hic avantaji yok.oyuzden bu sene turk telekom tercih ettim.köyde de daha iyi cekiyor valla.iyi ki gecmisim cok da uygun ben aldigimda 20gb internet 195 tl faturam.hit tarife diye bisey vardi bakin derim. Simdi fiyat degismistir ama 2 -3 ay oldu ben geceli.
Sevde123 Deletedmom_117 bende köy gibi bir yerdeyim türk telekom kullanıyorm 40 gb 2000 dk operatör içide sınırsız 280 lira ödüyorm şebeke sıkıntısı çekmiyorm
Gokturksmom_ Deletedmom_117 bimcell Türk Telekom altyapısı kullanıyor. Çok uygun paketleri ve Türk Telekom’un çektiği her yerde çeker.
Deletedmom_117 Kuzularinanasi Bende baktım da yarı yariya fiyatları var . Eğer öyle biseyde Geçerim hemen ya Vodofne hem çekmiyor hem uçuk fiyatlar bu tarifemin bitmesine üç ay kalmış üç ay sonra 920 TL diyolar en ucuz tarifeye
taa Kuzularinanasi evet fiyat degisti bende aybi paketi 186 oduyordun bu at 490 olcakmis paketim . Dedim ben sirket mi yonetiyirrum daha düşük paket yok mu var efendim dedi 460 dedi 😄😄😄😄
Kuzularinanasi Deletedmom_117 off ne oyle yaa 920 fatura mi olur .bnce gecin ya ha gisi ucuzsa ona gecin.hepsi ayni cekim gucu fln artik ceken cekmeyen heryerde ayni.
Sevde123 Deletedmom_117 ben çok uzun zamandır hiç operatör değiştirmedim sadece bildiğim kadarı ile şuan siz oldğnz hatta faturalıysanız cayma bedeli ödeyebilirsinz geçeceğinz operatörde de alacağnz paketi ödersinz
Deletedmom_117 Kuzularinanasi Ewet bana altın veriyolar zanneder görende 😂😂 bin TL ne demek ayda oraya vereceğime hayır yaparım daha iyi
Deletedmom_117 afraybars1 Çekerse iyi gerçekten Bin TL ye yakın vermek ne ayda boş yere ayyy sinir geldi
afraybars1 Deletedmom_117 bende aynıydım Vodafoneda dün Türk telekoma geçtim kuzum inşallah memnun kalırız
afraybars1 Deletedmom_117 evet canım bayiden yapıyolar Türk Telekom hattı veriyolar çünkü o da 2 gün içinde aktif hale geliyor bende bugün takıcam o hattı bakalım
Hbora Kızlar merhaba şuan turcelde kampanya var sitesine girip bakabilirsiniz diğer operatörlere göre beya uygun. Şebeke olarak çeker çekmez bilemiyorum ama tarifeler ayın 16. Na kadarmış
Fatma69 Deletedmom_117 turk telecomlıyım 220 tl den 400 e cıkaçak mıs vodofona geçiçem onın tarifeleri daha uygun
Deletedmom_117 Fatma69 Vodofne sadece ilklerde kolaylik sağlıyor alıştırmak için sonrasında Affedersiniz kaziklanmak tabiri var ya ondan oluyor