Zmc27 kola zararlı süt sağlıklı mı yani. Süt yerine ev yapımı meyve suyu verin. Ayran kefir verin. Karadut özü hurma özü verin sulandırıp. Seçenek çok yani. Benim oğlum 3.5 yaşında hiç süt vermedim. Kola da vermem. Sütün birçok zararı var. Hem öksürüyor diyor sunuz hem süt içsin diyor sunuz. Süt dokunuyor demekki o yüzden vermemeniz gerek. Siz bilirsiniz. Süt sadece ineğin yavrusu içindir. Bizim yada çocuklar için değil. Araştırın biraz lütfen.