Zmc27 Kızlar iki aydır ogluma süt içirmiyorum.öksürük geçti.sizce süte süte başlasam mı beş yaşında oglum.yoksa kefir mi içirsem
sek_kahve AnnaKurt Allah Allah zamane çocukları 😜 bizim zamanımızda süt sadece boy uzatıyordu be ahaj
demetsina Zmc27 Süt alerjiyi arttırır o da öksürük yapar sağlık ocağındaki doktorumuz söylemişti ortanca kızım sütü çok seviyor sürekli öksürüyordu dr sütü kes yoğurt kefir peynir yesin dedi özellikle gece verme dedi
anorganikanneeee Zmc27 evet, bazı çocuklarda süt balgama neden olur. Bundan kaynaklı reflü yapıp öksürük yapabilir. Artık doktorlar süt önermiyorlar zaten. Fermente halini vermeye çalışın
uykucukoalaa Zmc27 süte tekrar başlatıp çocuğa kötülük yapmayın zararları artık her yerde anlatılıyor araştırmanizi tavsiye ederim
livanurvealpinannesi61 Eslemsi_04 balgam da öksürüğe sebep oluyor.biz de sütü kestik Bayadır o yüzden.