Baklavanida meraliredam çok teşekkür ederim ama ben başka bir şey tetikliyor diye düşünüyorum çünkü bu kadar kötü olmam normal değil gibi geliyor
ikizannesi278 Baklavanida Ne illet bişey resmen beni anlatmışsınız antibiyotikler kullandım geçiyor ve tekrarlıyor böbrek bel kasik hepsi ağrıtıyor ikizlerim var zor yemei yapıp yediriyorum alt zor açıyorum geçmiyor ne yaptıysam Allah yardımcımız olsun gerçekten
Baklavanida ikizannesi278 valla ben artık çok sıkıldım peki hamilelikteb önce var mıydı Çünkü bende doğumdan sonra olmaya başladı
ikizannesi278 Baklavanida Vardı canım benim liseden beri ama hamilelikten sonra daha çok ağrısı çoğaldı
Baklavanida ikizannesi278 hımm benim önceden yoktu vardı ama ayda yılda bi olurdu nolduysa doğumdan sonra oldu