Kızlar kızım 19aylık ben 2 2buçuk yaşına geldiğinde 2. Düşünüyorum Allah nasip ederse ama ben idrar yolu enfeksiyonu bilmezdim doğumdan 2ay sonra sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçirmeye başladım ve çok kötü geçiriyorum sırt ağrısı böbrek ağrısı mide ağrısı bulantısı kusma yani ha ölmüşüm ha ölmemişim gibi bi enfeksiyon
Dut kurusu maydonoz suyu idrar yolu enfeksiyonu için ilaçlar tek kullanımlık suya atılan tozlar kâr etmiyor ve lavabodan çıkamıyorum sürekli oturmak istiyorum sadece lavaboda oturunca rahatlıyorum
Yani nu illeti ne geçirir yada böyle olan var mı suyu da bol içiyorum nasıl geçecek doktora gidiyorum 3ay tekrarlar diyo 1yılı geçti sürekli tekrarlıyor hatta bu ay 3defs tekrarladı elim kolum kalkmıyor depresyonda gibi hissediyorum
Böyle bu geçmezsse de 2. Düşünmüyorum şuan bunu çekemezken hamileyken nasıl çekeceğim birde aileden uzakta tek bakıyorum çocuğuma