busehavva ben yaptırdım yaşadığım yerde çok fazla Suriyeli var danıştığım doktorlar hep göçmenlerden kaynaklı salgınlar çoğaldı ama sen eğer ben çocuğumu çok iyi korurum diyorsan yaptırma dedi. E tabi ki dışarı çıkıyoruz toplu alanlarda bulunuyoruz ben de yaptırdım bu yüzden riske atmaktansa. Bizde ateş yapmadı ama biraz huysuzluk mızmızlık oldu. Ertesi güne hiçbir şeyi kalmadı