Maviimom bende sizin gibi olsam keşkeee artık yemekten şiştim yapmıcam diyorum ama boğazımla başım belada aklım hala yiyemediklerim de 😂 gündüz hamur gibi şeyler yapamıyorum ama çocukları uyuyunca hamur nayalıyorum bekliyorum pişiriyorum ve çok yapıp dolaba atıyorum geçen gece bir de başladım dörtte bitirdim üç tepsi poğaca yaptım 😂 şimdi bile ne yapsam diye düşünürken bu postun karşıma çıkması