Maviimom Kızlar eskiden pasta tatlı poğaça vs yapmayı çok seviyordum şimdi yapmak içimden gelmiyor. Neden bilmiyorum. Eskisi gibi her gün bişi yapmak istiyorum. Nasıl dönerim o halime ne yapsam tavsiye verir misiniz? 🌸🌸
ENERCII Maviimom erken kalkıyorum kahvaltı hazırla evi temizle bebekle oyun oyna yemek yap 😅 tatlı yapmaya halim kalmıyor hele ki hamur yoğurmaya hiç 😂
Yesillimon Maviimom Surekli yaptığın için sıkılmış olabilirsin boşver yapmaman daha hayırlı hepsi kilo olarak dönüyor 😃
kahvekolik_ Bu sicaklardada birsey yapilmiyor ki.. en iyisi havalar serin oldugunda boyle seyler yapmak daha kefiy veriyor 🌺
Maviimom kahvekolik_ aynen bak böyle düşünmemiştim. Gerçekten hava serin yağmurlu olduğunda direk kalkıp kek kurabiye yapmak istiyorum ve yapıyorum.🌸
Maviimom Yesillimon sanırım öyle süreklilik olunca sıkıldım. Evet doğru kilo olarak avantajı var yapmamanın da 😁
Melike_ikra Maviimom her gece şöyle bi planla yatırıyorum sabah kalkarım evi toplarım dip köşe temizlik çeşit çeşit yemek tatlı falan jsjsjsjsjdjd ama gel gör ki sabaha uyanınca halim kalmıyo sanırsam uyurken yoruluyorum ben 😂
alpsmother_ Maviimom hem havalar sıcak hem de bebeklerden zaman kalmıyor yemeği bile zor yetiştiriyorum bırak ki tatlıyı 😂
esracck Maviimom aynı durumdayız ailemde diyor eskiden ne severdin ne güzel yapardın ne oldu sana diye
ilknur991_ Maviimom valla bende ayniyim 2 tane çocukla ev işleri yemek yaparsam şükür sebebi tatlı lükse kaçıyor bana o kadar enerjim kalmyor 😅