Kendisi canım o testler pek güvenilir değil en iyisi kan vermek. Benim en ufak bir şüphede ilk aklıma gelen şey o testlerdi kullanırdım çok yanılttı beni. Bi keresinde ilk 5 dkda çıkmadı sonradan çıkmıştı çizgi hamileymişim çok erken olduğu için öyle olmuş. Ama daha yakın yaptım yine şüphelenmiştim başta çıkmadı sabaha bi baktım silikte değil o kadar koyu bir çizgi oluşmuş ki kesin hamileyim diye düşünüp üzülmüştüm. Hemen sağlık ocağına kan vermeye gittim kan verdim sonuç negatif.
Birde fotoğraflardaki testlere siz idrarınızı çok damlatmışsınız çok dmlatınca o şekilde oluyor her şey birbirine karışıyor. Ya yeni bir test alın sdece 3 damla damlatın o şekilde bekleyin yada zaman kaybetmeden sağlık ocağına kan verin