Ilk yaptıgım kaset testını hemen attım tek cızıyı gorunce 2 saat sonra ıcıme kurt dustu baktım hafıf yamuk ıkıncı cızgı vardı aksam erken gebelık testı yaptım t kısmında cızgı var c kısmında cok asırı silik zor gorunen bır cızgı var önemli olan t kısmıymıs oyle dedı arkadas bilemedım emın olamadım benim gibş birşey yasayan var mı merak ettim