HE-SEN-COK-BILIYON Bende aynı durumdayım. Gurbetteyim o yüzden en ufak bir şeyde dahil yardım isteyebileceğim kimse yok, bebişim uykuyu sevmeyen bir bebek ben mutfakta zaman geçirmeyi hiç sevmezdim şimdi bütün günüm ister istemez mutfakta geçiyor. Sürekli birşeyleri yetiştirmeye uğraşıyorum. Gün sonunda bi bakıyorum dağınık saçımı dahi toplayamamışım buda psikolojik olarak insanı dibe çekiyor. Gece bebeğimin her uyanışına soluğu mutfakta alıyordum. Ölçüsüzce özellikle tatlı şeyleri yiyordum. Ve o aldığı kiloları hop diye bir ay bile sürmeden veren kişilerden takma ya emziriyorsun gider o gibi cümleler duyuyordum ama gitmiyor hatta ekleniyor. Hareketsizlikten sürekli çocuğu kucağında taşımaktan kamburun çıkıyor gece saatleri stresle yediğin çikolatalar tatlılar vücudunun orantısız şekillenmesine sebep oluyor. Bebeğe birşeyler hazırlayıp yedirirken hızlı hızlı neyden ne kadar yediğini bile anlayamıyorsun. Ben saatli diyet yapmadım ama bebeğimle evime uygun bir plan yaptım özellikle sabah kahvaltımı mutlaka kendime ait bir tabak hazırlayarak yapıyorum bu o kadar iyi hissettiriyor ki.sonrasında geceden hazırladığım bir yulaf üzerine meyve gibi seçenekleri hazır tutuyorum bunuda ara öğün niyetine tüketiyorum ve en son akşam yemeğinde muhakkak gözümü doyuracak bir salata yapıyorum bazen önceden yeşil mercimek nohut haşlayıp dolaba koyuyorum yorgunsam salatama katıp akşam yemeğini de bitiriyorum. İlk hafta gece kalkıp birşey yemeden uyumaya çalışmak çok zordu ama şu anda o his tamamen kayboldu. Çok uzun oldu ama belki bi fikir olur diye yazdım.😊