biradamavisi her ilçe her mahalle kendi mi açıklıyor o zaman sonuçları. Ben sisteme girdiğimde hala önbaşvuru gözüküyor. Geçen telefonla da aradım, instagramdan mesaj attım. Eylülde açılmıyor mu bu okullar, ağustosu yarıladık sonuç yok. Ne zaman sonuçlanacak diyorum tam tarih belli değil diyorlar, yeni dönem ne zaman başlayacak diyorum yine aynı şekilde tarihlerimiz belli değil diyorlar