Laden bu bilgide bir yanlışlık olabilir mi? ? Bende oğlumu okulların kapanmasına 3 ay kala kaydını yaptırdım 1 boş kontenjan vardı. Her dönem başında tüm velilerden kayıt yenileme istiyoruz dediler kağıtları içeri verdim okullar kapanmadan önce onaylanmama gibi bir durum olmayacak güncel bilgileri istiyoruz kayıt yenileme için dediler şuan ön başvuru durumunda kaydımız hatta . Yine bir görüşse iyi olur bir yanlışlık olabilir