Laden sifirekran_bolkitap tetanoz ve kuduz aşısı yapılacak dendi. Tetanoz son aşıda olduğu için yapmadılar 3 doz kuduz aşısı oldu bu hafta sonuncusunu olacak inşallah. Gözü için bir sürü cihaza soktular bir de. Çok şükür görme yetisinde sorun yokmuş. Göze hasar vermiş 2-3 haftaya kanlı kısım geçecek dedi doktor
antropologanne Laden Ah kuzum çok geçmiş olsun 🙏 Sizede tesekkür ederim, yoksa bu gece rahat uyuyamazdım.
sifirekran_bolkitap antropologanne içiniz rahat etsin, bölgenizde veteriner varsa gidip sorun kuduz hayvan varsa onlara bildiriliyormuş. İhtimal yoktur içiniz rahatlar. Bana kırsalda daha çok o da tilkilerden geliyor dedi
Poly-ana antropologanne Ben oldum kuduz aşısı tetenozu yeni yapıldıysa yapmamışlardır iki sene geçti mi
antropologanne Poly-ana Sizede gecmis olsun, en son 2021 de olmustu asilarini, o asinin icinde vardi sanirim tetanoz. Yani o ara bana sordu asilari tammi diye, ben de 4 yas asisi haric hepsini oldu dedim. Tamam dedi. Belki o yüzden yapmadi.
Poly-ana Laden Ayyy Allahım korusun çok şükür daha beterinden sakınsın iyileşti mi nasıl şimdi durumu ne zaman oldu
Laden Poly-ana amin çok teşekkür ederim🙏🏻 çok şükür daha iyi şuan. Epey azaldı kanı. 2-3 hafta içinde geçer demişti doktor 2 hafta oldu olalı işte