Kizim kedileri çok sever. Dedesiyle park dönüşü birine yaklaşmış, patisini geçirmiş. Hemen hastaneye götürdük kuduz asisi yaptirdik. Ama benim kafam durdu o an, tetanozda yapmasi gerekmezmiydi ? Ben ve dedesi eline bakarken dokunduk yani bizede asi gerekirmiydi ?