minikcicegim aynı zamanlarda konu açmışız. Benim oğlum da 3 yaş 2 aylık evde tırmanmayı sever ezberi çok iyidir konuşması çok iyidir ama benim dehb şüphem başka çocuklar güzel güzel oyuncaklarla oynarken benim oğlumun koşması o oyuncaktan o oyuncağa geçmesi vs vs bir şeye dikkati çok kısa. Parka gidiyoruz sadece koşuyor ordan oraya bi iki kaydıraktan kayar sonra koşar. Erkek çocuğu enerjisi bol dedim falan ama son zamanlarda yaşıtlarının güzelce scooterla eğlenip top oynarken benim oğlumun sadece koşması ve oyunlara odaklanmaması canımı çok sıktı. Ben cumartesi günü ilçemizde bulunan özel eğitime randevu aldım. Ücretsiz psikolog ve çocuk gelişimci ile görüşme yapacağız. Canım çok sıkılıyor dil gelişimi algısı iletişimi çok iyi diye düşünürken böyle bir şüphe içime düştü .