Hayırlı akşamlar hanımlar.Kızım 4 yaş 7 aylık.8 aylıkken emeklemeye 10 aylıkken yürümeye başladı.10 aylıkken konuşmaya başladı.1 yaşındayken bultakları 1 dakika içinde bulabiliyodu.Kelime hafızası çok iyidi ve zor kelimeleri bile çok kolay söylüyodu.Mesela avokado ambulans,ahtapot gibi kelimeleri çok rahat söylüyodu.1 yaş 3 aylıkken ikili kelimelere başladı.2 yaşındayken 3- 4 kelimeli cümlerler kuruyodu ve 10 a kadar sayıyodu.
Bunların yanı sıra sürekli bi yerlere tırmanır bebeklikten beri.Bacakları sırtı hep mordur yeşildir çünkü sürekli bi yerlere vurur ama yinede devam eder.Cesaretli olsun korkmasın diye ne hayvanlara yaklaşmasına ne de tırmanmasına koşmasına bişey demedim hatta daha çok cesaretlendirmeye çalıştım.Ama şimdilerde korkmaya başladım.3 yaş 9 aylıkken 4 yaş anasınıfı vardı oraya yolladım.Yabancılık çekmedi ama öğretmeninin dediklerini yapmıyomuş öğretmen bi kaç kere seslenmesine rağmen cevap vermiyo ya da söylediği şeyi yapmıyomuş.Evde de öyleydi.Etrafı izlemeyi sever çocukları gülerken izlemekten zevk alır .Sağdan sola zıplıyo koltuk başlarında gezer.Evde salıncağımız var akrobatik hareketler yapıyo,Yukarı çıkıyo iplerden kayarak aşağı iniyo.Sizde eskiden yapmışsınızdır kapının kenarlarına bacaklarını açarak en yukarıya çıkıyo.Mutfak kapımız ortası dikdörtgen şenlinde camlı ama camların arasında da çıtalar var oralara basarak kapının tepesine çıkıyo.Tv ünitesi var ama televizyon yok onun rafları var oraya çıkar oturur.En nefret ettiğim huyu ısrarcı olması ve bi şeyi 20 kere söylemesi.Mesela kutuyla dondurma almıştım hemen yediği halde 2 dakika da bir anne dondurma dedi.Artık sürpriz yapacaksam öyle 1 gün felan söylemiyorum ya 5 dakika önce ya da 1 dakika önce söylüyorum.Bide çok sık tuvalete çıkıyo yarım saatte bir bile olabilir.Bazenleri kaçırıyo o da şöyle oluyo mesela tuvalet için klozete gidiyo orda dolaba bakıyo ya da elini yıkarken altıma kaçırdım anne diyo .
Çok uzun oldu hakkınızı helal edin.Kaynanama söylüyorum sohbet açıldığı zaman o daha küçük çocuk olur öyle şeyler halası da öyleydi diyo.