Evaninanasi bence bizim nesil şimdiki nesile göre kat kat daha sağlıklı yine ben süt içtim bana bir şey olmadı kafasından ziyade bizim tükettiğimiz şeyler daha doğaldı şimdikilere neyi yasaklasakta asla faydalı bir şey tükettiklerini düşünmüyorum meyve de sebze de bakliyatta o yüzden süt onların yanında cok masum kalır