alpsmother_ bizim nesil o kadar sağlıksız ki aslında. 10 da 8 imiz bu yaşımızda türlü sağlık sorunları ile cebelleşiyoruz. Hastalıklar inanılmaz arttı artık. Aslında böyle konularda “bize bir şey olmadı” diyoruz ama artık şeker, tansiyon, diş hastalıkları, iç hastalıklar… yaş oranı o kadar aşağılara çekildi ki. Bence aslında o pirinç unları, sütler, cicibebelwr yüzünden hepimize bir şeyler oldu. Sadece kimimiz bunun farkında, kimimizin az biraz daha zamanı var bu hastalıklar ile yüzleşmeye diye düşünüyorum.