gulcegrgn ilk başta bizim de gaz sorunu yoktu. Ama dediğim gibi değişebilir bizim sonradan artış gösterdi.daha sonra kabızlık sorunu oluştu. Huysuzluk başladı hiç bir neden yokken. Daha sonra gazdan mı bilmiyorum arada memeyi reddediyor aç olsa bile bazen de ayrılmak istemiyor. 2 ay atağı mı neymiş bu gaz çok problem oldu bu ayda doktor da demişti 2. Ayda pik yapar diye uykuya direnme var süpürge sesi olmadan sakinleşmiyor ağlama krizleri falan zor yani