gulcegrgn merhaba 40 tan sonra bir anda değil ama yavaş yavaş kolaylaşıyor. Gaz sancısı azalıyor, kendisi daha fazla gaz çıkarıyor. Emzirme biraz daha düzene giriyor, gülüşler, agular derken 2. Aydan sonra daha keyifli bir hal başlıyor ☺️ elbette her bebeğin gelişimi farklıdır ama 40 mucizeler getirmese de bir hayli şey değişiyor 🌸