Ikrazumra19 tabi ki ister ayırır ister ayırmazsınız da ben sadece kaynağını merak ettim hiç duymamıştım en az 1 yaş diye merak ettim. Ben de yanlış bir şey yapmak istemem. Annem de beni doğduğum gibi kendi odama koymuş hatta biraz büyüyünce arada yanına alınca uyandığımda benşm burda ne işim var diye kalkıp odama gidermişim 🤣 keşke benimki de böyle olsa isterim yani.