15 aylıkken ayirdim odasını, yeni eve taşınmıştık tam o sırada önceden odası yoktu özel oyun alanı salon uyuma alanı bizim odamizdi. Yeni evde hoşuna gidecek bir oda yaptık bütün oyuncaklarını koyduk bikac gün oyuncaklarıyla hep odasında oynattim sonrasında direk ayirdim önce gündüz uykulari vs kasmadım. Şimdi kendi odasında uyuyor çok huzursuz olduğunda uyanicak gibi oldugunda ben yanına kivriliyorum rahat ettik hepimiz ama bencede 1 yaşına kadar ayırmak bana biraz erken geliyor tabiki kendi çocuğunuzla ilgili en iyisini siz bilirsiniz :)