tanta
Bence ek gidaya gecinceye kadar mama takviyesi yap. Emzirmeyi ihmal etme. Ben oyle yapmak zorunda kaldim. Desteksiz bir sekilde büyütüyorum. Cok zor seni cok iyi anliyorum. 6 aylik olucak. SMA optipro kullandik biz. Gaz sorunu da yapmadi kilo alimi cok iyi oluyor. Gelisim acisindan. Bu sekilde dene 1 kutu al basta sevicekmi icicekmi elinde kalmasin sonra. Bebekler her zaman fazlasini kusar zaten. Burada cogu insan Sma dan memnunken kimisi bebegim kustu vs. yaziyorlar. Vucut ve organlari zamanla büyüyo. Fazlasinj cikariyor. 10 yasinda kzim var onada kullandim simdi ogluma aynisini kullaniyorum tavsiye ederim.