tanta 3 saat emzirmeyip sütununa sagip anlayabilirsiniz yetiyor mu yetmiyor mu ben oyle yaptim surekli emerdi ama huysuz olurdu 4 ay 21 gunluk benimde bebegim sagip baktim 5 6 saat emzirmeyip mama verip ve yeterli degildi zaten doktor da takviye olarak ver azda olsa demisti cisinin renginden dolayi ben suda veriyorum bu arada oyle duzeldi çiş rengi ve acayip su icen biriyimdir ona ragmen sütüm suan ona yetmiyor mama da takviye ediyorum bu kotu bisey değil canınızı sıkmayın yeter ki o iyi olsun