egelsenkonuss merhaba bizde öyleydik çok zor biliyorum . Ama son zamanlarda duşa kabinin camına traş köpüğü sıkıyorum bolca ellerimle dağıtıyorum . Duşa araba tur jip vs alıyoruz oyuncak.o camda arabaların sürerken vücudunu yıkıyorum . Sacını da köpürtüp başını arkaya yaslaması getektiğini, gözüne yüzüne hiç su şampuan gelmeyecegını söyleyip dikkatlice yıkıyorum. Baya alıştı böyle böyle.artık kendi istiyor. Önceden çileydi resmen duş aldırmak hem ona hem bize. Suyu doldurunca en son bide duşa kabının küvettinde yüzüyor son bi su döküp çıkarıyorum.(çoğunluk birlikte giriyoruz en rahatı o oluyor )