Kızım 3 yaşında suyla oynamayı çok seviyor ama banyo tam bi felaket su yüzüne değdiği an sanki etini koparıyor gibi ağlayıp duruyor gözüm yanıyor kulağıma su kaçıyor vs vs ama o kadar bağırıyor ki kulağımın dibinde, geçen gün dengemi kaybettim. İnanılmaz tiz bir çığlık atıyor. Sabrımın son demlerindeyim. Banyodan çıktıktan sonra da en az 1 saat ağlıyor. Cidden tahammülümü kaybediyorum