UrbanMom Karar sizin hayat sizin ama son yazdığınız cümle bana biraz ağır geldi şahsen. Rabbim ol derse olur. Doğacak olan varsa siz ne yaparsınız yapın oluyor. Burada bir annenin yorumunu okumuştum. “3 aylık iğne , prez.. ve geri çekilme ile” diye ona rağmen hamile kaldım demişti. Bende 2. İçin aman düşünmüyordum diyordum ama siz beklemediğimiz anda tak “önlem almamıza” diye hayatımızın merkezine oturdu. Hiç düşünmedim aldırmak falan diye, bir sürü bebek sahibi olmak isteyen olamayan ailelerde var. Rabbimin verdiklerine şükürler olsun. Allah isteyenlere de nasip etsin hakkıyla yapıcak olanlara.