Bu ara bu lafı cok duyuyorum nasıl olabiliyor? Yargılamak için sormuyorum, tek çocukla kalmak istiyorum ikinciyi asla istemiyorum diye büyük konuşuyorum o yüzden başıma gelmesine korkuyorum 😁 kalıp alırdınız mi veya dogurdunuz mu? Ben kürtajla filan uğraşmak istemem yine diyorum Allaha eğer ben çocuk istersem sen reddet isteğimi diye 😁 o kadar bana göre değilmiş cocuk bakmak filan.