Happybaby06 ilk oğlumun adını Serdan koydum. (Ki babasının 2.adıydı kullanmıyordu) bir türlü begendiremedim yok söylenmesi zor cart curt. 2.oğlumun adını Ali koydum buna da çok kısa oldu ismi diyorlar 😂 beğenmeyen beğenmiyor yani takmamak gerek kendileri doğurup daha güzel isimler koysunlar