Happybaby06 ilk kızımın ismini ben koydum Duru , ikinci kızımın ismini de babası koydu Tutku Karen , velhasıl her ikisinin de ismini de söylerken hep garipsiyorlar , ben zaten duru koyduğunda ilk e o nasıl isim nasıl cagiracaz duru sabun mu diyece filan da oldular , geçen biri siz de market markalarını diziyorsunuz dedi 🤣