Zehrauzunoglu Ya bak şimdi baktım yıne yandan üstten tasmış 3 gundur kac tane elbıse degıstı bı daha da almam sleppy kilot
Kadriyek Hiç kullanışlı değil bence bir beden büyük aldığım halde bebeğimin heryeri kızarıyor sıkıyor sızdırma var kalası çıkıyor
Tgce16 Elimde 94 lü 3 paket Molfix külot bez var ben kullanamadım kızlar isteyen varsa satabilirim 3numara