mucizemm94 aayy hiç özlemedim o neydi yaaa yatama uyuyamaa çişten çıkama deli gibi yemek ye çok gamsız olmama rağmen doğumdan hiç korkmamama rağmen. Genel olarak hamile olmayı sevmedim korkunçtu çocuğun doğduğu zaman ve 3. Ayına kadarki süreçte çok yorucuydu şimdi 5 aylık o kadar güzelki aman aman eskiyi hiç özlemiyorum büyüdükçe güzelleşiyor 😍