mucizemm94 Bazen özlediğimi düşünüyorum hamileliğim rahat gecti doğumda sanki o acıları yasamamisim gibi size de oluyor mu ? 7 aylık bebeğim sezeryan oldu çok sancı çektim sizlerin nasıldı ?
Birdunyabircennetannesi mucizemm94 Hiç özlemedim hep korkuyla geçti ve suni sancılı doğum yaptım aman Allahım
yaprakhazal mucizemm94 raabbim bana ağır acılar veriyor ve kaldıramıyacağımız acıları hiçbir zaman vermezmiş suni sancı bile beni o kadar zorlamdı üstelik normal doğum yaptım ve başka hastaneye sevk ettiler ameliyat oldum kanamam fazlasıyla vardı 19 yaşındayım hayatımın en zor en acı gününü yaşadım ölümle mücadele ettim gerçekten kadın olmak zor
mucizemm94 Birdunyabircennetannesi suni sancı verdiler bana da o nasıl beter bir acıdır be kardeşim Allahim dedim ölecegim sandım
sek_kahve mucizemm94 ben doğururken verdim de, üstüne 10 kilo aldım sonradan. Şimdi gerçekten göbekli bir kadınım 😂😂
yasmiiina bende özlüyorum, ara ara lekelenmeler ile bana korku yaşatsa da bulantısız ağrısız o kadar rahattı ki. Hamile olduğumu unutuyordum bazen. Sanki doya doya yaşayamdım gibime geliyor ama bir daha yaşamak ister miyim hayır😂
dayes mucizemm94 ilk gebeliğin ayrı bir tatlılığı var ya ben de özlüyorum. Şimdi ikinci bebeğim olsa tabii ki tekrar anne olmanın heyecanı mutluluğu ayrı ama ilgilenmem gereken bir evladım varken ilki kadar prensesimsi geçmez 😅
Hlalhlalhlal mucizemm94 hamileliğimi hiç özlemiyorum çünkü maalesef bana bir çorba yapar mısın diyebileceğim birisi yoktu ailemden uzaktayım herşeyle kendim ilgilenmek zorunda kaldım temizlik takıntım var hamilelikte pik yaptı hormonlardan mı bilmiyorum doktor bana çamaşır sepeti bile kaldırma demişti hiç bişey yapamadıkça oturup ağlıyordum…
prensprenses2 mucizemm94 Ben ogluma hamileyken ki halimi özlüyorum çok rahat gecmişti ve sürekli yürüyüş yapıyordum kızımın kini hic özlemedim cok agrılıydı ve sürekli kusuyordum bir an önce dogursam da kurtulsam demiştim doktoruma bile
LadyGaddar mucizemm94 Asla 😁 okadar hastaydım ki Gündüz yürür geceleri sürünür hesabı 😂 Çok fazla kilo vermiştim sadece domates yiyordum diyebilirim Oyuzden hiç özlemedim Bebeğim olduğu gün çifte bayram olmuştu bana🙈