AbEsMu130125 ankaraankara bende vakit geçirmek için yada çocukları uyuturken kesfette gezerdim öyle çok paylaşım bağımlısı da değilim ama açılması her açıdan da çok iyi oldu
ankaraankara AbEsMu130125 şaka bir yana bende haberler kpss ve kendime örnek aldığım kisiler var onları takip ediyordum iyi geliyordu😃
Birdunyabircennetannesi gamze150 Ülke ülke geziyordum yahu rahatımı bozuyorlar Kesin mi ona göre döneceğim ülkeden😅
Tubasahra smytpl Mesaj gönderecegin kisinin isminin üzerine tıkla üstte 3 nokta var.Oraya tıkla mesaj gönder yazar.Oeaya tıkla yaz mesjini zaten ustte ikinizin ismi yazar . 3 nokta yoksa mesaja kapalıdir