Tubasahra bakin yola ciktim hastaneye anca giderim sira bekle falan.21 30 sa acilmazsa instagram hastane parasini senden isterim 😁
Tubasahra Dondurmalikahve kız dur uygulamayi yükleyeyim ahahhaabilk dondurmalı kayfe atacam mantar bardağimla
ankaraankara AbEsMu130125 kocam da hikayelerime hep cevap verirdi “geç kalmışsın diye”😂iyi oldu kapanması diyodu bu habere sevinmeyecek😂😂
AbEsMu130125 ankaraankara bende vakit geçirmek için yada çocukları uyuturken kesfette gezerdim öyle çok paylaşım bağımlısı da değilim ama açılması her açıdan da çok iyi oldu
Tubasahra smytpl Mesaj gönderecegin kisinin isminin üzerine tıkla üstte 3 nokta var.Oraya tıkla mesaj gönder yazar.Oeaya tıkla yaz mesjini zaten ustte ikinizin ismi yazar . 3 nokta yoksa mesaja kapalıdir