2mele_k
Ateş ölçerim doğru yani bende güvenemiyordum hastanede de aynı çıkıyor zaten ateşi belli yüksek vücudu çok sıcak
Sabah hiç hali yoktu çok şükür şuan ateşi var ama hali yerinde enerjisi var yani oynuyor
Dediğim gibi yüksek ateş tehlikeli biliyorum ama hep böyle oluyor bizde 42 yi gördü. Hastaneye gitsek de aynı oluyor. Bir hastalığında 2 3 kez götürdük aynı gün içinde eve geldik yine aynı çıkıyor düşse de