Birdunyabircennetannesi Sabah ateşi 40 dı doktora gittik hastanede serum ilaç derken zorla düştü geldik eve uyudu biraz uyandı yine 39.6 ateşi alnından Duşa soktuk ılık ilaçlarını verdim daha ne yapabilirim
Kbrrmz Birdunyabircennetannesi ateş dusurucu fitil vermedi mi doktor. Bizdede olmistu öyle 39 ütü gorursen dorek fitil ver demişti. Ve ılık duşa sokup öyle dusuruyordum atesini
Birdunyabircennetannesi Kbrrmz Hastalanınca ateşi hep böyle oluyor bizde ve inatçı oluyor 39 altını görmez hastalanınca Fitil vermedi baya ilaç verdi de
zulis2024 Ayaklarına ve corabina limon sür(ıslak olacak şekilde) öyle dursun coraplar ayağında. Ama ateş çok yüksek yine acile götür ne olur ne olmaz
Birdunyabircennetannesi zulis2024 Sürekli bizim ateşimiz bu şekilde oluyor hastalanınca ve inatçı oluyor yani götüreceğim yine düşürecekler gönderecekler evde yine aynı olacak her hastalıkta böyle oluyor🤷
Ar1 Birdunyabircennetannesi limon suyu ile aspirini karıştırıyorum ben tüm vücuduna sürüyorum elimle anında düşürüyor
aeu Birdunyabircennetannesi ağrı kesici içir kilosunun yarısı kadar. Sieingatla çek misal 8 kg. 4 ml ver siringayla. Ilıktan bı tık soğuk duşa şok başına şu dökme ama elinle islat. Sonra çıkar bezini bağla klimalı ortamda 27 dereye ayarla klimayı klima in degmedigi yerde soguksuya sirke koyma sakın. Duru su bez islat islat koltuk altlarına kafasına köy her koyduğunu 1 dk beklet birden koyma yavaş yavaş köy yoksa cırcır çığır bebek ben o şekilde dusurmuyorm 39 larda olduğunda bı yarm saat mdr uygula. Snra 5 dk bekle tekrar ölç atesini
piyanistbanabirak Birdunyabircennetannesi annem sirke sür derdi ayaklarına ama sen yine de bence acile git
Birdunyabircennetannesi piyanistbanabirak Gittik düştü yine aynı Yani her hastalandığında hep inatçı ateş oluyor hep bu şekilde hastaneye gidiyoruz zorla düşürüyorlar yine aynı oluyor
tubasd Birdunyabircennetannesi eğer halsizlik bitkinlik vs yoksa çok kormakyin ev yapımı elma sirkesi varsa bir kaşık icirin ben öyle yapıyorum hem boğazını temizliyor hemde ateşe iyi geliyor biiznillah ama hazır sirkeyse icirmeyin
Birdunyabircennetannesi cemilolabilirmi Hastanede de yapıldı bu ama o bile fayda etmiyor soğuk kompres bile fayda etmiyor ki Nasıl bir ateşse her hastalıkta inatçı ateşi oluyor mesela soğuk kompres yapıyoruz 10 dk 15 dk düşüyor sonra yine aynı Mesela duşa soktum çıkardım 10-15 dk düştü şimdi yine çıkıyor ateşi
Kbrrmz Birdunyabircennetannesi bizdede ara ara ateş oluyor. Corpol ve dolven dönüşümlü veriyorum. Ama işte 39 üstü görürsen direk fitil ver demişti doktor.