beyzaguler bebegim suan 7.5 aylık. Bıraktık ilaçları ama bıo gai hergün kullandık hıc aksatmadan. O probiyotiktir. Gaz cıkarmaya da yardımcj oluyo ama en büyük özelliği probiyotik olması. 6 ay boyunca hergün 5 damla verdim. Samp simplexi 10 damla vermiştim ama kilosuna göre söylemiş olabilir doktorumuz. Benim kızım cok gazlıydı. İkisini üst üste aynı anda verdim. Doktorumuz boyle söyledi. Cok rhaatlattı bebegimi.siz isterseniz doktorunuza danısın 🥰🌺umarım gecer bir an önce 🙏