Benim bebeğimde kolikti asla susturamazdım, uyutamazdım. Doktorumuz dedi ki battaniyede sallayın eski usül. Önce inanmadım sonra son çare denedim. Çok işe yaradı. Rahatlayıp uyuyordu. ( battaniyede sallarken karındaki gaz yer değiştirdiği için rahatlatıyormuş)